גולת הכותרת של המסיבה הם מגשי אירוח סושי

אחד המאכלים הבין לאומיים האהובים ביותר בישראל הוא הסושי היפני על כל צורות ההכנה שלו. יש משהו באורז המגולגל בתוך האצה ששבה את ליבו ואת החך הישראלי ולכן זהו אחד המאכלים הנמכרים ביותר בישראל אחרי הפיצה.

אירוח מושלם במסיבה

כאשר מארחים חברים או קרובי משפחה יש דגש רב על הנושא הקולינרי. הישראלים אוהבים מאד לארח ואחת ההנאות הגדולות ביותר של כל מסיבה היא העניין שהאורחים ייהנו מהמזון שמוגש להם. ולכן כל מי שמתכנן מסיבה חושב על האופציות השונות ומחליט על האפשרות הטעימה ביותר כך שהמשתתפים יהיו שבעים בסופה.

במקרים רבים אחת האופציות שחושבים עליה וגם שמזמינים אותה בסופו של דבר, היא מגשי סושי כיוון שרוב האורחים אוהבים את האורז המגולגל בשיטת אינסייד אאוט שהם האהובים ביותר. הגלילים כוללים אצות, ירקות שונים כמו גזר, בטטה, מלפפון, צנון יפני או אבוקדו, חביתה יפנית ודג נא כמו סלמון או טונה אדומה.

סוגים של מגשי סושי

באווירה היפנית הקסומה מה שחשוב בנושא של מגשי אירוח סושי הוא המגוון כדי שהאורחים ייהנו מכמה טעמים ולכן משלבים את הירקות ואת אחד מסוגי הדגים וכל אורח שולף את הרול שנראה לו כטעים. בהתאם לכמות האורחים מזמינים מגשי סושי ענקיים אשר מכילים 110 רולים והם מגיעים בקופסה עגולה שיש בה מחיצות כך שאפשר לראות בבירור את סוגי הסושי הצבעוניים המוצעים. גרסת הפרמיום מכילה סושי עם דגים בלבד, לחלופין אפשר להזמין גם מגש סושי גדול שכולל כמות קטנה יותר של 70 רולים.

אחד היתרונות הגדולים של הסושי הוא שאפשר להזמין חלק מהגלילים עם דגים ואחרים ללא דגים, בדרך זו דואגים גם להריוניות, לטבעונים ולצמחוניים שמאד אוהבים סושי אך ללא הדגים, או מגש שהוא כולו ללא דגים אם כולם אוהבים זאת.

מאד נחמד לראות את כל האורחים יושבים סביב השולחן ונהנים מהסושי כאשר כל אחד שולף את הרול באמצעות הצ’ופ סטיקס ולאחר מכן מהם טובל בצלוחית את הרול שלו ברטבים האהובים עליו כמו טריאקי, סויה, ג’ינג’ר או וואסבי.

 

ההצלחה של האירוח במסיבה

אף על פי שהרולים הם קטנים, כל אורח אוכל כמות גדולה של יחידות ולכן מהר מאד המגש הענקי מתחסל. מי שמכיר את אורחיו ואת הרגלי האכילה שלהם, דואג מראש להזמין יותר ממגש אחד וכך כולם מרוצים מכל העולמות.

חשוב להזמין מגשי אירוח סושי ממקום שמייצר גלילים איכותיים ממוצרי מזון טריים וטעימים. שיהיה זה מקום שמקפיד על הניקיון ועל ההיגיינה במטבח, כדי לשמור על בריאותם של באי המסיבה.

קינוחים במסיבה

הטעם המתוק בסיומה של המסיבה הוא התשוקה של כל אורח ולכן מארגני המסיבה מזמינים מראש משירות של חברת קייטרינג גם שלל קינוחים בטעמים משובחים כמו מקרונים, קינוחים שונים בכוסות אישיות והמון הפתעות שממתינות לאורחים על המגש הצבעוני והיוצא דופן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן